سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش تعمیر لوازم خانگی

برای این کار از یک ماده طبیعی استفاده میکنیم : لیمو ترش . این میوه پر فایده از دیر باز برای پخت و پز برای از بین بردن لکه ها و بوی بد مواد غذایی و تمیز کردن کفش های تنیس و ... مورد استفاده قرار می گرفت . امروز ما برای از بین بردن آلودگی داخل ماکروفر هم از این ماده استفاده میکنیم :


مراحل کار :

1. یک فنجان مخصوص ماکروفر برداشته و داخل آن آب لیمو ترش بریزید . آب لیمو ترش به عنوان یک بوزدا عمل میکند .


2. در این مرحله ماکرو فر را روشن کنید و به مدت سه دقیقه بگذارید کار کند . حالا بگذارید تا فنجان همچنان در ماکروفر باشد تا بخارات بدرون آن نفوذ کند و تاثیر خود را بگذارد .


3. حالا فنجان را از ماکروفر بیرون بیاورید و داخل آن را با یک پارچه تمیزکنید . به خاطر داشته باشید اگر همیشه داخل ماکروفرتان را تمیز کنید داخل آن بوی بد نخواهد گرفت.

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/


شاید از خودتان بپرسید علت کدر شدن ظروف در ماشین ظرفشویی چه می توان باشد؟ پاسخ شما رسوبات موجود در آب است.  در این مرحله باید به حذف رسوبات آهکی و سختی های آب که به صورت ذرات سفید رنگ روی بدنه داخلی و روزنه های آب پاش موجود در این فضا پرداخت، چرا که تجمع این رسوبات در طولانی مدت باعث مسدود شدن روزنه ها و فیلتر ماشین ظرفشویی و در نتیجه کدر شدن ظروف شما می شود، برای این کار کافی است از سرکه ی سفید استفاده کنید و به سادگی رسوبات را از آن ها خارج کنید

منبع : کانال تلگرام https://t.me/roshaidservice

سایت : http://roshaidservice.ir/